خبر فوری

همدان- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: ۱۵۳ مورد جهیزیه و هدیه ازدواج در سال جاری به ارزش ۱۴۸ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح استان اهداشده است.

۱۵۳ جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان از ابتدای سال اهدا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداداستان همدان ، علی بحیرایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: ارائه کمک‌هزینه خرید جهیزیه برای کمک به ازدواج نیازمندان به‌ویژه جوانان تحت حمایت و تحکیم بنیان خانواده انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه پرداخت کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج به نیازمندان جامعه برای رفع مشکلات مالی فرزندان مددجوی در شرف ازدواج است، ادامه داد: این کمک‌هزینه‌ها در قالب تأمین جهیزیه مددجویی دختران تحت حمایت، هدیه ازدواج پسران مددجو و همچنین کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت این نهاد انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان با اشاره به اینکه تأمین مخارج ازدواج و جهیزیه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نیازمندان در شرف ازدواج محسوب می‌شود، عنوان کرد: کمیته امداد با حمایت و کمک خیران می‌تواند خدمات بهتری به این قشر از جامعه ارائه دهد و زمینه تشکیل زندگی مشترک این مددجویان را فراهم کند.

علی بحیرایی گفت: ۱۵۳ مورد جهیزیه و هدیه ازدواج در سال جاری به ارزش ۱۴۸ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح استان اهداشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۴۱ نوعروس و نو داماد در استان، در نوبت دریافت کمک‌هزینه ازدواج قرار دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری ۱۰۰۰ فقره جهیزیه تأمین و در اختیار نوعروسان قرار گیرد.

وی افزود: هزینه جهیزیه‌های پرداخت‌شده از طریق اعتبارات دولتی، طرح کوثر، متمم صدقات و درآمد از طرح‌های مبتنی بر نیاز تأمین می‌شود.

ترکمانه تأکید کرد: امسال ۶ میلیون تومان به ازای هر جهیزیه و سه میلیون تومان برای هدیه زوج به افراد تحت حمایت پرداخت می‌شود که در مناطق محروم این مقدار ۲۰ درصد بیشتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.